Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Start de keuzehulp

Zelf je Intramed zaken regelen: Mijn Intramed is klaar voor gebruik!

1 november 2022– Als één van onze focuspunten in 2022 hebben we jullie een klantportaal beloofd waar je zelf je Intramed-zaken kunt regelen. En dat is nu klaar! Mijn Intramed wordt komende weken aan alle Intramed-klanten aangeboden.

24/7 beschikbaar

Het grote voordeel van Mijn Intramed is dat het portaal 7 dagen per week, 24 uur per dag beschikbaar is. Dus je kunt nu ook buiten onze openingstijden je verzoeken indienen en hoeft ook niet meer in een  eventuele wachtrij aan de telefoon om een vraag te stellen of een issue te melden aan het service centrum. Maar je kunt er ook zaken regelen van administratieve aard (aantal zorgverleners, facturen, extra services activeren). Als je graag iemand persoonlijk spreekt, kun je er ook belafspraken plannen.

“Het is fijn dat je dingen kan aanpassen
zonder dat je moet bellen.”

 

Voor en door klanten

Wie werkt er af en toe niet eens in het weekend of in de avonduren? Dan is het knap lastig als je even snel iets wilt regelen, maar niemand kunt bereiken. Deze feedback krijgen we al enige tijd van diverse klanten, dus het is mooi dat we daar nu een oplossing voor hebben.

Samen met een groep klanten hebben we gekeken naar de belangrijkste wensen om via het klantportaal te kunnen regelen. Het indienen van meldingen en vragen stond daarbij met stip op nummer 1. Met deze en andere wensen zijn we aan de slag gegaan om een eerste versie van Mijn Intramed op te zetten. In de afgelopen maanden hebben ca. 50 klanten kunnen proefdraaien. Zij geven Mijn Intramed met een 7,3 een ruime voldoende. En daar zijn we trots op! Dus nu is de tijd rijp om alle klanten van Intramed kennis te laten maken met dit klantportaal.

“Handig om antwoorden op vragen aan helpdesk
terug te kunnen lezen.”


Komende weken toegang voor alle klanten

Binnenkort krijgen alle klanten een e-mail van ons waarmee je Mijn Intramed kunt activeren. Die mail sturen we alleen naar de persoon die binnen jouw praktijk bekend staat als eerste aanspreekpunt. Deze persoon kan via Mijn Intramed meerdere collega’s toegang geven (als dat wenselijk is).
Uiteraard blijft Mijn Intramed in ontwikkeling. Dus ga het ervaren en geef eventuele tips en suggesties aan ons door (via feedback@intramed.nl). Zo maken we het samen steeds makkelijker.

“Makkelijk en snel.”