Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

Zorgprestatiemodel GGZ

2 augustus 2021 – Zoals je weet is het zorgprestatiemodel voor de GGZ vanaf 1 januari 2022 een feit. Nu bekend is wat er gaat veranderen zijn wij druk aan het programmeren om dit in onze software te verwerken. De planning is om dit in november op te leveren zodat je alvast kan wennen met het registreren van de gegevens.

Wat gaat er veranderen
Een aantal kenmerken waarmee het tarief wordt berekend worden vooraf eenmalig vastgelegd. Zoals de setting waarin je werkt, de beroepen van jou en je collega’s binnen de praktijk en de op minuten gebaseerde prestaties.

Hiermee wordt de basis gelegd voor de verdere eenvoudige registratie van consulten in je agenda.

 

Zodra we (over een aantal weken) meer vorderingen hebben gemaakt, zullen we je weer verder meenemen in het zorgprestatiemodel binnen Intramed.