Over Intramed

Je hebt waarschijnlijk gekozen voor je vak in de (para)medische zorg omdat je mensen wilt helpen. Daar wil je natuurlijk passende praktijksoftware bij hebben. Software die jou helpt om te focussen op je werk en te groeien als zorgverlener. Dan ben je bij Intramed aan het juiste adres. We zeggen niet zomaar ‘Intramed bouwt aan betere zorg’, daar werken we (alle 80) dagelijks met hart en ziel aan!

Daarom werken we volgens drie klantbeloften:

Belofte 1: Meer tijd voor zorg

Hoe gebruiksvriendelijker je praktijksysteem, hoe meer tijd jij kunt besteden aan je cliënten. Om ervoor te zorgen dat Intramed je zo efficiënt mogelijk ondersteunt, hebben we de volgende oplossingen (in aantocht):

  • Het toevoegen van een nieuwe patiënt is versimpeld (5 minuten besparing!)
  • Een verbeterde (online) inschrijving, passend bij de wensen van de cliënt (begin 2020)
  • Een meedenkend systeem dat declaratiefouten voorkomt
  • Een vernieuwd en intuïtiever uiterlijk (eerste fase vanaf medio 2020)
  • Niet-gecontracteerde zorg innen via iDEAL (en uitbesteden debiteurenrisico) met D-Pay-lite

Belofte 2: Groei door inzicht

Meten is weten. Zo weet je als praktijkhouder wat wel en niet werkt. Hoe ontwikkelt je omzet zich? Hoeveel nieuwe patiënten heb je? Wat is je behandelgemiddelde? En waar komen ze vandaan? Met Intramed Insight zie je datgene wat voor jou belangrijk is in je eigen dashboard. En dat ontwikkelen we komend jaar verder.

  • Intramed Insight is gratis
  • Je kunt alarmeringen instellen per gebruiker zodra scores hoger of lager uitvallen dan je zou willen
  • Vooralsnog zijn de dashboards gericht op fysiotherapie, maar uitbreidingen per beroepsgroep volgen snel
  • Maatwerk dashboards zijn in de toekomst ook mogelijk (tegen meerprijs)

Belofte 3: Cliënten meer betrekken

Jouw zorg wordt beter als je betrokken cliënten hebt. Ze willen zelf afspraken kunnen maken/beheren, details weten over de behandeling, thuis werken aan herstel en dat allemaal op tijden en plekken die hen het beste uitkomen. Als je dat kan leveren, kun je rekenen op tevreden en betrokken cliënten. Daarom zet Intramed de volgende tools en functionaliteiten in:

  • MijnZorgApp combineert afspraakherinneringen en huiswerkoefeningen (al meer dan 425.000 keer gedownload)
  • De client kan eenvoudig online inschrijven en afspraken beheren (mogelijk via eigen praktijk-website)
  • Online vragenlijsten versturen (en Online intake voor fysiotherapie en GGZ)
  • Inzage eigen dossier (per 1 juli 2020 verplicht)
  • Intramed Assist, de digitale telefoniste (pilotfase)

Intramed bouwt op meerdere manieren aan betere zorg

Maar ook buiten onze software zetten we ons in om het werk van zorgprofessionals efficiënter te maken. Door datgene wat we zien en horen van onze klanten te verbinden met de actuele vraagstukken binnen de gezondheidszorg. Dankzij ons grote netwerk zitten we aan diverse tafels waar het beleid wordt bepaald, om ook hier op te komen voor de zorgprofessional. Enkele voorbeelden:

  • Vaste partner in het overleg met Zorgverzekeraars Nederland voor lastenverlichting
  • Deelnemer van het eerste uur (Ont)Regel de Zorg en Schrapsessies
  • Partner in werkgroepen om diagnosestelling te versimpelen
  • Communiceren/publiceren over fysiotherapietrends
  • Initiatiefnemer simpele en veilige identificatie patiënten

Daarom zijn er in Nederland al bijna 20.000 zorgverleners die op onze oplossingen vertrouwen.

Werken bij

Door groei en doorstroming zijn er regelmatig vacatures bij Intramed of Convenient. Wil je bij ons komen werken? Bekijk onze vacatures!

vacatures