Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

Windows 2019

Let op
De minimum Windows versie die vereist is voor deze update is Windows 10. Heb jij nog een oudere versie? Laat dit dan zsm aan ons weten via meldingen@intramedonline.nl.

Wat gaat er voor mij als gebruiker wijzigen? 

  • De eerste keer wordt er een nieuw profiel aangemaakt. Hierdoor verdwijnen persoonlijke instellingen uit je ‘oude’ profiel. Denk bijvoorbeeld aan kolommen, certificaten of filters die je zelf hebt toegevoegd.
  • De DPI-schaling (resolutie) wordt in deze nieuwe omgeving automatisch aangepast (en gaat dus automatisch goed). Het icoon om dit aan te passen verdwijnt daarom. Soms is het zo dat het schalen niet helemaal goed gaat op de nieuwe Windows omgeving. Kijk dan bij de beeldscherminstellingen op je eigen computer. Vaak komt dit omdat je computer zelf anders ingesteld is.

Wat moet ik zelf doen als ik op de nieuwe Windows omgeving zit? 

Omdat er een nieuw profiel wordt aangemaakt bestaat de mogelijkheid dat je zelf opnieuw de onderstaande onderdelen moet instellen.

  • Handmatig toegevoegde certificaten
    Had je zelf of heeft iemand anders handmatig certificaten geïnstalleerd? Op dit moment hebben wij dan de certificaten niet in het online profiel staan , waardoor ze niet meegenomen kunnen worden naar het nieuwe profiel. Dit betekent dat ze opnieuw geïnstalleerd moeten worden. Zorg daarom dat je deze certificaten erbij zoekt of opnieuw opvraagt bij Vecozo op het moment dat je deze niet meer kunt vinden. Bekijk hier hoe je een Vecozo certificaat kunt installeren. Lukt het niet? Geen probleem, het Service Centrum staat voor je klaar om je hierbij te helpen.
  • UZI-pas
    Werkt je UZI-pas niet meer? Misschien kan dit artikel je helpen. Lukt het niet, neem dan gerust contact op met ons Service Centrum. Zij helpen je graag verder.
  • Persoonlijke instellingen
    Heb jij zelf kolommen toegevoegd in je oude profiel? Deze worden dan niet meegenomen naar je nieuwe profiel en moeten opnieuw ingesteld worden. Op deze pagina zie je hoe je dat kunt doen.
  • Je gaat gebruik maken van de e-mailfunctionaliteiten van Intramed
    Live mail wordt niet meer ondersteund. In plaats daarvan kan je gebruik maken van de e-mail functionaliteit in Intramed zelf. Weten hoe dit werkt? Bekijk het hier.
  • Werk je op een Apple computer? Refresh dan eerst even jouw Intramed omgeving in de remote desktop app.

Kunnen er problemen ontstaan bij de overstap naar deze nieuwe Windows omgeving?

  • Het kan voorkomen dat als je een ander programma hebt gebruikt en weer teruggaat naar Intramed dat het programma niet meer reageert . Het venster dat je ziet is onscherp. Als je vervolgens CTRL-ALT-END intoetst en dan het scherm meteen weg klikt dan werkt het weer.
  • Daarnaast kan het voorkomen dat je bij een tweede keer inloggen wederom je profiel opnieuw moeten aanmaken, laat dit ons dan weten zodat wij dit voor je kunnen oplossen. Dit kan via meldingen@intramedonline.nl o.v.v. ‘Nieuw profiel’.

Hoe weet ik dat ik op de nieuwe Windows omgeving zit?

Dit merk je doordat je inlogscherm witter is dan je nu gewend bent, zie hieronder.