Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

Performance update

Wij gaan ons volledig richten op snel en fijn werken met Intramed. Hiervoor is het nodig dat de ontwikkeling van Intramed nxt pauzeert en de focus volledig ligt op het verbeteren van de snelheid en stabiliteit van Intramed Online/Compleet. Zo kun jij weer snel en makkelijk met Intramed werken en de beste zorg aan jouw cliënten leveren. Om te begrijpen waar we nu mee bezig zijn en welke stappen we gaan nemen, geven wij eerst meer inzicht in het landschap van Intramed. Wat doe jij als klant in Intramed en wat gebeurt er vervolgens onderwater? Lees hier meer over ons landschap.

Update augustus 2022De afgelopen tijd hebben we ons gericht op de volgende drie onderdelen in het landschap:

1 Van smalle wegen naar brede snelwegen:We zijn aan het onderzoeken hoe we de wegen naar de switches kunnen aanpakken. Het zijn nu 8 smalle wegen met verschillende eindbestemmingen. Door al het extra verkeer dat we met zijn allen veroorzaken zijn deze wegen niet groot genoeg meer. Daarom is er groot onderhoud nodig. Dit moet zorgen voor meer verkeer met minder obstakels en minder opstoppingen!

Helaas is een snelweg niet binnen 1 dag gebouwd. Er moet goed gekeken worden naar de beste constructie. Het onderzoeken en neerzetten van die constructie is waar we nu volop mee aan de slag zijn gegaan.

2 Trajectmeting van onze servers en terug: We meten het hele traject vanuit onze servers en terug naar de klant. Dit kan je vergelijken met een trajectmeting. In deze meting kijken we naar de gemiddelde waardes van het ‘dataverkeer’ en het gedrag van onze servers. Als we het gemiddelde weten, kunnen we de uitschieters bekijken. Deze houden we vervolgens in de gaten om erop te kunnen acteren.

Eerste trajectmeting op de databases Dankzij alle meldingen die vanuit klanten zijn binnengekomen hebben we gezien dat we onze eerste trajectmeting moesten starten op de ‘databases’. Kijkend naar de eerste metingen van de databases zien we dat de database volloopt. Vooral ’s avonds zien we dit probleem die overeenkomt met meldingen over avondtraagheid.

De traagheid die we zien kunnen we nu oplossen door soms te herstarten (rebooten). Zo blijft het vollopen van de database beneden pijl. Dit zorgt vervolgens voor minder traagheid. Volgende stap is om een structurele oplossing te vinden waardoor de databases niet meer vol kunnen lopen. De zoektocht naar die structurele oplossing is in de afgelopen weken gestart.

3 Intramed reageert niet: Ook het ‘Intramed reageert niet’ is een punt van aandacht waar we bovenop zitten. Uit klantfeedback blijkt dat dit een veelvoorkomend probleem is. Op dit moment zijn we bezig met een oplossing, welke we later dit jaar opleveren.

 

 

wegennet 1800x600