Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Inhoud demo tips & tricks meeting 2019

Leuk dat je aanwezig was bij één van onze Tips & tricks meetings.

Zoals beloofd hieronder de onderwerpen die besproken zijn in de demo, met verdere informatie.
Onderaan vind je de extra onderwerpen waar tijdens één van de meetings geen ruimte/tijd voor was.

Mocht je nog vragen hebben, kun je contact opnemen met ons Service Centrum, 0182 – 621 121 of helpdesk@intramed.nl

Agenda (workflow)

Agenda workflow

De workflow voor het toevoegen van een nieuwe patiënt en het maken van een nieuwe afspraak via de agendawizard is verbeterd. Met de aanpassingen in de wizard worden bepaalde patiëntgegevens automatisch opgehaald bij SBV-Z* of VECOZO. In dit filmpje worden ook de nieuwe mogelijkheden in de agenda wizard uitgelegd.

 

ZorgDomein

ZorgDomein

Met ZorgDomein wordt het mogelijk om met één klik de patiëntkaart aan te maken.

 

Intramed Insight

Intramed Insight

Met Intramed Insight krijg je een direct overzicht van de voor jou relevante (stuur)informatie.

 

Intramed Mobiel

Intramed Mobiel

Het plannen van vervolgafspraken, verplaatsen van afspraken of blokken reserveren in je agenda is een eenvoudige handeling bijvoorbeeld tijdens een huisbezoek.  Ook is het mogelijk om met Intramed mobiel het behandeljournaal inclusief SOAP/SOEP in te vullen.

 

Verslagleggingsrichtlijn versie 37

Triggers

Formulierdefinities

 

ZIVVER

ZIVVER

Door de de koppeling met ZIVVER is het mogelijk om e-mail en bestanden veilig te delen.

 

Vragen

  • Hoe zit dit met de PREM, indien de patiënt niet aanwezig is bij de eindevaluatie?

In de richtlijn van de KNGF richtlijn “ Fysiotherapeutische dossiervorming 2019” staat bij de eindevaluatie:

“Wanneer de patiënt niet aanwezig is, bijvoorbeeld wanneer de patiënt de afspraak heeft afgezegd of
niet komt opdagen, kan het behandelresultaat niet genoteerd worden.”

De PREM aanlevering staat los van de KNGF richtlijn. Dit betekent dat deze nog steeds verplicht is, indien het in het contract van de verzekeraar staat vermeld.

 

  • Is er een mogelijkheid om te kiezen dat D-Pay Lite niet binnen 2 dagen uitbetaalt, maar dit na 14 dagen of 30 dagen doet? En kost dit dan meer of minder dan de genoemde 1%

De doelstelling van D-Pay Lite is geweest om het als de vervanger te laten zijn van het pinapparaat op de praktijk. Om die reden heeft Infomedics de 2 dagen vastgezet (ook in het systeem). Dus het antwoord op de vraag is dat binnen D-Pay Lite geen andere uitbetalingstermijnen kunnen worden gehanteerd.

 

  • Wat is de landelijke dekking van ZorgDomein? Welke regio’s maken het meest gebruik van ZorgDomein?

91% van de huisartsen is op ZorgDomein aangesloten. 12 miljoen zorgaanvragen lopen, per jaar, via het ZorgDomein platform. Meer cijfers (van 2018) over ZorgDomein zijn hier terug te vinden.

 

  • Wordt op ZorgDomein ook de correspondentie gemarkeerd als afgehandeld wanneer er in Intramed op de knop afgehandeld geklikt wordt?

Dit wordt automatisch afgehandeld zodra de patiënt/cliënt op de aanmeldingenlijst in Intramed staat.

 

  • Worden gegevens welke in Intramed nog niet ingevuld zijn, aangevuld met de gegevens welke aangeleverd worden bij een ZorgDomein correspondentie?

Bij het koppelen van een aanmelding aan een patiënt uit de lijst aanmeldingen, via de knop ‘Patiënt koppelen’, wordt alleen de koppeling gelegd. Er worden geen gegevens overgenomen.

 

  • Werkt de oefentherapie verslaglegging ook met “triggers”?

Helaas is in de richtlijn oefentherapie geen triggers opgenomen.

 

  • Wordt er aankomend jaar ook een nieuwe richtlijn uitgeleverd?

Nee helaas voor de kinderfysiotherapie is er nog geen nieuwe richtlijn en of aanvullende structuur bekend.

 

  • Wanneer komt 9.10 uit?

Deze is zojuist op 9 oktober gereleaset.

 

  • Is fysiovergoeding ook bij oefentherapie te gebruiken?

Ja deze is ook te gebruiken voor de oefentherapie. Dit kun je terugvinden op www.zorgvergoeding.com .

 

  • Wat gebeurt er bij Intramed Assist wanneer meerdere cliënten hetzelfde telefoonnummer hebben opgegeven?

Wanneer er meerdere cliënten “in behandeling” zijn, waarvan het telefoonnummer hetzelfde is, dan zal “Intramed Assist” (Lisa) het gesprek direct doorschakelen naar de praktijk.