Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Inhoud demo tips & tricks meeting

Leuk dat je aanwezig was bij één van onze Tips & tricks meetings.
Zoals beloofd hieronder de onderwerpen die besproken zijn in de demo, met verdere informatie.
Onderaan vind je de extra onderwerpen waar tijdens één van de meetings geen ruimte/tijd voor was.

Mocht je nog vragen hebben, kun je contact opnemen met ons Service Centrum, 0182 – 621 121 of helpdesk@intramed.nl

AVG

Stappenplan praktijk

Veelgestelde vragen

Dossier aanmaken

Afspraak vanuit de wizard met een dossier aanmaken
Je kunt een nieuwe patiënt toevoegen via de wizard die je opstart vanuit de agenda. De patiënt wordt dan automatisch toegevoegd aan de patiëntenlijst en wordt automatisch een behandelserie en behandelepisode aangemaakt.

Uitleg over het dossier
Als je je verslaglegging doet in Intramed, kun je verschillende formulieren invullen. Elke verslagleggingsrichtlijn is anders, maar wel zijn er een aantal algemene “regels” en knoppen.

Automatisch updaten richtlijnen

Automatisch updaten richtlijnen
Regelmatig controleert Intramed automatisch of er een nieuwere versie beschikbaar is. Als dat zo is, zie je dit aan een nieuw icoon in de werkbalk.

Formuliersets maken

Formuliersets maken
Je kunt formuliersets maken bij een basisverslagleggingsrichtlijn. Zo kun je bijvoorbeeld een set maken van veel gebruikte formulieren en meetinstrumenten bij een bepaalde klacht.

Online diensten

Inschrijven
Via een Intramed-web-applicatie kunnen patiënten zich via internet inschrijven bij jouw praktijk. Op je website kan de patiënt zich inschrijven, en de gegevens worden vervolgens naar Intramed gestuurd.

Versturen
Als je online vragenlijsten hebt ingesteld, kunnen deze online aangeboden worden aan patiënten, zodat (delen van) deze formulieren online ingevuld kunnen worden. Je kunt ze ook automatisch online versturen.

Ontvangen
Een patiënt heeft een online verzonden vragenlijst ingevuld en retour gestuurd. Nu kun je deze vragenlijst beoordelen en accepteren óf niet accepteren en opnieuw versturen.

Intramed mobiel

Intramed mobiel
Met Intramed mobiel heb je altijd en overal inzage in je agenda en kun je eenvoudig vervolgafspraken plannen of verplaatsen. Zo ben je altijd up-to-date met je agenda.

CQ-index overgang naar PREM

CQ-index overgang naar PREM
In het overleg tussen verzekeraars, meetbureaus, therapeuten en patiëntgroepen is een werkinstructie afgesproken die uitgevoerd moet worden om de PREM (Patient Reported Experience Measure) te mogen afnemen. Om aan deze werkinstructie te voldoen, is een aantal wijzigingen doorgevoerd voor Qualiview, MediQuest, ZorgDNA, CTO-Logo en CEO-Ergo.

Email lay-outs in Intramed

Email lay-outs in Intramed
Bij sommige acties in Intramed wordt een automatische e-mail verstuurd. Bijvoorbeeld bij het online aanbieden van een vragenlijst en het online versturen van een nota. Je kunt de tekst van deze automatisch gestuurde e-mails aanpassen.

Uitbreiding exportmogelijkheden

Uitbreiding behandelepisodes

Uitbreiding behandelseries

Extra startscherm en volgorde van startschermen wijzigen

Extra startscherm en volgorde van startschermen wijzigen
Voortaan kun je meerdere schermen laten openen bij het starten van Intramed, waaronder je agenda, patiënten overzicht en controlescherm behandelepisodes.

Controle op openstaande behandelepisodes

Controle op openstaande behandelepisodes
Om in de gaten te houden welke patiënten al een tijd niet meer geweest zijn, om te zorgen dat de lijst onnodig openstaande klachten zo klein mogelijk blijft en om te controleren of er dossiers afgesloten kunnen worden heeft Intramed een nieuw controlemogelijkheid gemaakt.

Email veilig via SMTP naar eigen server versturen

Email veilig via SMTP naar eigen server versturen
E-mailen vanuit Intramed naar andere zorgverleners gaat via een beveiligde verbinding met ZorgMail. Maar overige e-mails naar patiënten en andere betrokkenen werden op een andere manier verstuurd. In het kader van informatiebeveiliging was de wens om ook deze e-mails beveiligd te versturen.

Masterplan Kwalitiet in beweging (KiB) 5.0 gewijzigd

Masterplan Kwaliteit in beweging (KiB) 5.0 gewijzigd
In deze versie zijn alle nodige wijzigingen aangebracht om gegevens voor Masterplan Kwaliteit in Beweging (KiB) 5.0 te exporteren.