Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Ik krijg de melding dat de pagina niet gevonden kan worden, maar mijn internet werkt gewoon.

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben afhankelijk van het type Intramed OnLine account dat je hebt. Als je een dynamisch account hebt, kan het zijn dat de VPN (programma genaamd Sophos) niet aan staat.

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben afhankelijk van het type Intramed OnLine account dat je hebt. Als je een dynamisch account hebt, kan het zijn dat de VPN (programma genaamd Sophos) niet aan staat. Zie je rechts onderin een “stoplicht” icoontje? Is de status rood? Dan moet je nog verbinding maken (via rechtermuisklik op het icoon en klik op “Verbinden”). Staat het op oranje en je ziet geen inlog scherm of de status is groen en de website laadt nog steeds niet, dan moet de VPN afgesloten worden en opnieuw worden opgestart. Afsluiten doe je via rechtermuisklik op het icoon, “Afsluiten”. Zodra de VPN Sophos is afgesloten kan je deze weer starten door in het startmenu van Windows te zoeken naar “Sophos”.

Heb je een basis account, dan kan het zijn dat je IP-adres is veranderd waardoor je niet meer op onze website kan komen. In dit geval kan je hier je nieuwe ip-adres doorgeven.  Intramed OnLine zal dan het IP-adres op werkdagen binnen 24 uur toevoegen. Om te controleren wat jouw IP-adres en provider is ga je naar: www.watismijnip.nl.

Gerelateerde vragen

  • Ik zie geen icoontjes in mijn Remote Desktop App.

    Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben afhankelijk van het type Intramed OnLine account dat je hebt. Als je een dynamisch account hebt, kan het zijn dat de VPN (OpenVPN of Tunnelblick) niet aan staat.

    Lees meer
  • Hoe kan ik een extra account installeren voor de VPN-verbinding.

    Hieronder vind je per type device (pc, telefoon) welke stappen je kunt volgen:

    Lees meer
  • Mijn VPN software (Sophos, Tunnelblick, OpenVPN) kan geen verbinding maken.

    Het kunnen maken van een VPN-verbinding kan verschillende oorzaken hebben. Hieronder kun je deze vinden en hoe je deze kunt oplossen.

    Lees meer
  • Ik heb een nieuwe computer. Hoe installeer ik Intramed OnLine daar op?

    De installatiehandleidingen voor Intramed OnLine kun je hier vinden:

    Lees meer
  • Hoe installeer ik het VPN programma van Intramed OnLine?

    De installatiestappen van het VPN programma van Intramed OnLine zijn afhankelijk van het type apparaat dat je gebruikt. Voor elk type is een handleiding beschikbaar.

    Lees meer