Ik zie geen icoontjes in mijn Remote Desktop App.
Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben afhankelijk van het type Intramed OnLine account dat je hebt.
Als je een dynamisch account hebt, kan het zijn dat de VPN ((OpenVPN of Tunnelblick) niet aan staat. In het geval van een dynamisch account moet deze aan staan, voordat de icoontjes zichtbaar zijn. Als het niet lukt om een VPN-verbinding te maken kijk dan onder de vraag “Mijn VPN software (Sophos, Tunnelblick, OpenVPN) kan geen verbinding maken.”
Heb je een basis account, dan kan het zijn dat je IP-adres is veranderd waardoor je niet meer op onze website kan komen. In dit geval kan je hier je nieuwe ip-adres doorgeven. Intramed OnLine zal dan het IP-adres op werkdagen binnen 24 uur toevoegen. Om te controleren wat jouw IP-adres en provider is ga je naar: www.watismijnip.nl.
Gerelateerde vragen
-
Hoe kan ik een extra account installeren voor de VPN-verbinding.
Hieronder vind je per type device (pc, telefoon) welke stappen je kunt volgen:
Lees meer -
Mijn VPN software (Sophos, Tunnelblick, OpenVPN) kan geen verbinding maken.
Het kunnen maken van een VPN-verbinding kan verschillende oorzaken hebben. Hieronder kun je deze vinden en hoe je deze kunt oplossen.
Lees meer - Ik heb een nieuwe computer. Hoe installeer ik Intramed Online daar op?
-
Hoe installeer ik het VPN programma van Intramed OnLine?
De installatiestappen van het VPN programma van Intramed OnLine zijn afhankelijk van het type apparaat dat je gebruikt. Voor elk type is een handleiding beschikbaar.
Lees meer -
Na de update krijg ik de melding "versie XXXX niet gevonden in bestand"
Als je bij het opstarten van Intramed de melding krijgt dat een bepaalde versie niet gevonden kan worden, betekent dit in de meeste gevallen dat de database geconverteerd is naar een nieuwere versie van Intramed.
Lees meer -
Ik krijg de melding dat de pagina niet gevonden kan worden, maar mijn internet werkt gewoon.
Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben afhankelijk van het type Intramed OnLine account dat je hebt. Als je een dynamisch account hebt, kan het zijn dat de VPN (programma genaamd Sophos) niet aan staat.
Lees meer