Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

Whitepaper beeldbellen

Van ons voor jou! 

Beeld Voorpagina beldbellen

Een praktisch whitpaper over beeldbellen in de zorg. Hoe pak je dat nu eigenlijk aan – hoe doen anderen dat en wat is de ervaring van de cliënt.

Een handig whitepaper boordevol tips en interviews.

Download hier het whitepaper

Met medewerking van

Joost van Leusden, manueel therapeut
Inez de Meester, GZ Psycholoog
Gideon den Haan, Psychosomatisch therapeut en Gezinscoach
Jasper Schellingerhout, huisarts
dr. Henri Kiers, directeur Hogeschool Utrecht en voorzitter Stichting Keurmerk Fysiotherapie
Caroeline Stevens, Zorginhoudelijk adviseur paramedie Zilveren Kruis
Gijs van den Boogaart, Zorginkoper VGZ
Marjolein de Kruif, cliënt
Gerard Boschman, Executive Director bij Intramed

 Inhoudsopgave

  • Ben jij al gestart met beeldbellen?
  • Beeldbellen wanneer wel en wanneer niet?
  • 6 praktische tips voor beeldbellen
    1) Zorg voor een goede voorbereiding
    2) Zorg dat jouw cliënt goed is voorbereid
    3) Oefen online consults met collega’s onderling
    4) Bepaal goed hoe en wanneer je beeldbellen wilt inzetten
    5) Evalueer na het beeldbellen wat goed ging en wat niet
    6) Volg een cursus om vertrouwd te raken met online zorg
  • Client aan het woord: De online zorg heeft mijn dochtertje enorm geholpen
  • De maatschappij is klaar voor e-health