Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

Wijzigingen in je huidige pakket

Geef onderstaand een wijziging in het aantal zorgverleners (aantal licenties en/of inlog accounts) aan ons door.

Doe dit op tijd: Bij een kwartaal contract geef je je verlaging één maand voor het nieuwe kwartaal door, dan wordt deze op tijd verwerkt.

Voorbeeld: Geef je vóór 1 juni je verlaging door,  dan wordt de factuur van het 3e kwartaal aangepast. Geef je na 1 juni je verlaging door, dan is dit te laat voor het 3e kwartaal en zal je de verlaging pas terugzien op je factuur van het 4e kwartaal.

NB Heb je een jaarfactuur, dan kun je een verlaging doorgeven vóór 1 december van het lopende jaar.

 

*Werk je met Internet Explorer ga dan naar een andere browser (zoals Chrome) en open daar dit formulier