Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Bij het inloggen in Intramed krijg ik de volgende foutmelding: "Het automatisch aanbieden van vragenlijsten is (deels) mislukt door de volgende fout: Invalid address"

Als je deze melding krijgt bij het opstarten van Intramed, staat er een vragenlijst klaar om te versturen maar bij een van de patiënten is geen (geldig) e-mailadres ingevoerd.

Waarschijnlijk is het e-mailadres verwijderd nadat de vragenlijst al was klaargezet.

De vragenlijst is terug te vinden via de lijst met aangeboden vragenlijsten: menu [Bestand], [Aangeboden vragenlijsten]. Klik in de kolom “Status”, druk op “F8” (filteren) en kies bij “Filter:” voor “Ingepland”, “OK”. Klik in de kolomtitel van “Aanbieddatum”, zodat de lijst wordt gesorteerd op datum.
De vragenlijsten met de oudste datum veroorzaken het probleem. Bij die patiënten is het namelijk niet gelukt de vragenlijsten aan te bieden. Klik op de regel en klik op “Open patiëntkaart”. Typ het e-mailadres van de patiënt in zodat de vragenlijst wel verstuurd kan worden. Zodra je de patiënt bewaard met een geldig e-mailadres zullen alle vragenlijsten weer verstuurd worden tot en met vandaag.

Gerelateerde vragen

  • Wat moet ik doen als de Intramed conversie naar een nieuwere versie niet lukt?

    Als de conversie niet lukt naar een nieuwere versie van Intramed, dan zal Intramed de gedane acties terugdraaien en kun je de conversie opnieuw proberen.

    Lees meer
  • Mijn UZI-pas werkt niet meer, wat nu?

    Als je UZI-Pas niet meer werkt, controleer dan als eerste of de kaartlezer met UZI-pas aangesloten is op de computer. Controleer daarna via de Safesign software (Token administratie) of de status van de UZI-pas “operationeel” is.

    Lees meer
  • Mijn Intramed gebruikersaccount is (tijdelijk) geblokkeerd, wat nu?

    Het kan zijn dat een gebruikersaccount tijdelijk geblokkeerd is, bijvoorbeeld doordat er te vaak een verkeerd wachtwoord ingevoerd is bij het inloggen.
    Raadpleeg in dat geval altijd eerst een medewerker die in de administratie alle rechten heeft (vaak de praktijkhouder of systeembeheerder). Deze medewerker heeft de mogelijkheid om het account weer actief te maken. Is deze medewerker niet in de buurt kun je ook een half uur wachten. De standaard blokkeertijd is namelijk een half uur, daarna wordt het account weer gedeblokkeerd. Het kan zijn dat de praktijkhouder of systeembeheerder deze blokkeertijd heeft aangepast.

    Lees meer
  • Bij het inloggen krijg ik de volgende melding: "Het bestand WBTRV32.DLL is niet gevonden"

    Om Intramed te kunnen gebruiken is het noodzakelijk om het softwareprogramma Pervasive geïnstalleerd te hebben. Of dat bij jou ook geregeld is, kun je controleren in het configuratiescherm van Windows.

    Lees meer
  • Bij het inloggen krijg ik de volgende melding: "Btrieve 94"

    Deze melding komt veelal voor bij netwerkadministraties. In de meeste gevallen lost het resetten van Pervasive/Actian op de hoofdcomputer en op de client het probleem op.

    Lees meer
  • Bij het uitvoeren van een COV-check krijg ik de volgende melding: "Forbidden 403”

    Om een controle op verzekeringsrecht (COV) uit te kunnen voeren is het noodzakelijk om een geldig VECOZO systeemcertificaat te hebben. Dit certificaat moet aanwezig zijn binnen de internetopties van de computer waar je op werkt.

    Lees meer
  • Ik krijg een "Interne server fout" bij het Patiënten Portaal

    Deze fout ontstaat als de webserver geen verbinding meer heeft met de Intramed database. Deze foutmelding kan meerdere oorzaken hebben. Deze oorzaken worden geregistreerd op de webserver.

    Lees meer
  • Na de update krijg ik de melding "versie XXXX niet gevonden in bestand"

    Als je bij het opstarten van Intramed de melding krijgt dat een bepaalde versie niet gevonden kan worden, betekent dit in de meeste gevallen dat de database geconverteerd is naar een nieuwere versie van Intramed.

    Lees meer
  • Alle oude behandelepisodes van een patiënt zijn verdwenen, hoe kan dit? En hoe krijg ik ze weer terug?

    Op tabblad “4. Behandelepisodes” van de patiëntgegevens kan het filter “Alleen openstaande behandelepisodes tonen” aangevinkt zijn. Na het uitvinken hiervan zijn ook de afgesloten behandelepisodes weer zichtbaar.

    Lees meer