Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

23-08-2018 Remote desktop 8.0 voor MacOS is verouderd per 1 september

Beste gebruiker,

Per 1 september kun je Remote Desktop 8.0 voor macOS (Apple gebruikers) niet meer downloaden in de App store. Gebruikers worden dan ook aangeraden om versie 10 te downloaden. Zie hier het originele bericht van Microsoft.

Wat betekent dit?

Bij het opstarten krijg je een mooie gele tekst te zien in je Remote Desktop dat de client snel verouderd is. Wij raden je dan ook aan om te updaten naar Remote Desktop 10.0. Op de volgende site staat er een handig stappenplan hoe je dit het beste kunt doen (wel in het Engels).

Wat verandert er?

In principe zou er, door het overnemen van de voorkeuren (preferences, stap 3 van de website), geen verschil moeten optreden tussen versie 8 en versie 10. Dit hebben wij op onze eigen Mac getest. Afgezien van de misschien iets ‘dunnere’ letters, lijkt alles hetzelfde. Mocht je toch een duidelijk verschil zien, bijvoorbeeld in grootte qua scherm/letters, kunnen we eventueel iets doen aan de DPI-instellingen, maar neem dan contact op met ons Service Centrum.

Moet je per sé updaten?

Remote Desktop 8.0 zou in theorie nog moeten kunnen blijven werken, maar wij weten niet wanneer dit stopt of wanneer de ondersteuning hierop niet meer werkt. Dat ligt bij Microsoft en wij volgen hun lijn –> updaten vóór 1 september.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met het Service Centrum op telefoonnummer 0182 – 621 121 of per e-mail helpdesk@intramed.nl.

Met vriendelijke groet,

Service Centrum Intramed