De beste EPD software voor praktijken

Als therapeut of praktijkondersteuner help je cliënten aan een betere gezondheid. Echter, er komt steeds meer administratieve rompslomp kijken bij jouw beroep. Al die extra taken zorgen voor een toenemende werkdruk. Om nog maar te zwijgen over de steeds veranderende regelgeving. Kortom: die administratie slokt erg veel tijd op. Tijd die je véél beter zou kunnen besteden aan je cliënt. Gelukkig schiet onze EPD software te hulp. In het elektronisch patiëntendossier van Intramed kun je het volledige behandelproces bijhouden. Van anamnese tot administratieve afhandeling. Volledig ontworpen volgens de standaard van jouw beroepsvereniging.

Reken hier je besparing uit
  • Ruud aan de slag met de EPD software van Intramed

Meer tijd voor zorg

Wat is nu écht belangrijk in jouw vak? Juist: de zorg voor je cliënten. Laat de administratieve taken maar over aan het EPD programma van Intramed. Onze software helpt je bij dagelijkse taken en het stroomlijnen van de administratie. Dan heb jij weer tijd voor waar het echt om draait.

Altijd en overal inzicht

De EPD software voor therapeuten is altijd binnen handbereik. Je kunt de gegevens altijd en overal inzien. Of je nu benieuwd bent naar behandelgegevens, de voortgang van een cliënt of cijfers van de praktijk. Gebruik bijvoorbeeld onze handige dashboards en gebruik Intramed op je mobiel.

Vergroot cliënt-betrokkenheid

Vraagt jouw cliënt zich af: welke behandeling krijg ik? Hoe lang moet ik therapie volgen? Waar dragen de oefeningen aan bij? Via het ECD systeem (elektronisch cliënten dossier software) van Intramed houd je je cliënt aan boord dankzij afspraakreminders, online intakes, vragenlijsten en oefeningen voor thuis.

Wat is EPD software?

EPD software (elektronisch patiëntendossier software) zorgt ervoor dat jij en je collega’s alle informatie over cliënten kunnen vastleggen, organiseren en beheren. De digitale dossier software is dé vervanger van die bomvolle archiefkast. Weg met al de papieren patiëntendossiers. Deze digitale cliëntendossier software stroomlijnt en automatiseert gegevensinvoer. En dat is niet alles. Zo combineert Intramed de EPD software met nog een aantal andere handige functies. Zo kun je via Intramed je agenda beheren, de boekhouding en facturatie bijhouden, declaraties doorgeven, meetinstrumenten inrichten én praktijkdata analyseren. Kortom, de EPD software van Intramed biedt een alles-in-één oplossing:

 

  • Elektronisch patiëntendossier (EPD): het digitaal bijhouden van de gezondheidsgegevens van je cliënten.
  • Agendafunctie: voor het plannen en beheren van (behandel- en oefen)afspraken en het sturen van afspraakherinneringen.
  • Boekhouding en facturatie: voor een gestroomlijnde financiële administratie en een directe koppeling met VECOZO.
  • Online meetinstrumenten: gebruik vragenlijsten en andere formulieren ter ondersteuning van de behandeling. Je kunt de meetinstrumenten naar eigen wens inrichten.
  • Intramed Insight: voor het meten en analyseren van relevante managementinformatie.

Alle functionaliteiten van onze EPD software

– Elektronisch medisch dossier software: je kunt per cliënt de patiëntgegevens inzien. Je kunt eenvoudig bestanden toevoegen aan het dossier, notities maken en behandeldoelen bekijken en afvinken.

– Agenda: maak gebruik van de geïntegreerde agenda en bekijk onder andere de toekomstige afspraken met je cliënten. Maak ook gebruik van afspraakherinneringen.

– Takenoverzicht: je krijgt een overzicht van welke taken er nog openstaan en wat de status ervan is.

– Meetinstrumenten: je kunt vooraf ingestelde online meetinstrumenten gebruiken of zelf meetinstrumenten inrichten. De uitslagen van je metingen kun je uiteraard ook via Intramed bekijken.

– Communiceren met cliënten: blijf in nauw contact met je cliënten over het behandelproces en hun herstel. Bijvoorbeeld door middel van een e-consult of online oefenvideo’s.
Boekhouding en facturatie: nooit meer stress over de financiën en declaraties.

– Intramed Insight: alle relevante (management)informatie over jouw praktijk en cliënten wordt weergegeven in handige dashboards.

Wat zijn de voordelen van onze EPD software?

– Ons EPD programma voldoet altijd aan de gestelde eisen vanuit je beroepsvereniging. Daarnaast leggen we ons oor vaak te luister bij therapeuten, zodat we wensen vanuit de markt direct kunnen spotten en doorvoeren in de software.

– Onze EPD software is méér dan alleen een elektronisch patiëntendossier. Ook je boekhouding, agenda, meetinstrumenten en praktijkdata zijn eraan gekoppeld. Alles in één dus. Dat bespaart een hoop tijd en kosten.

– In overzichtelijke dashboards wordt alle cliëntinformatie én stuurinformatie over jouw praktijk duidelijk weergegeven.

– De informatie is overigens ook altijd up-to-date dankzij ons online EDP programma. Je hoeft nooit om te kijken naar updates of back-ups: dat regelen wij allemaal automatisch voor je. Zo heb je altijd beschikking over de laatste versie.

– Heb je toch nog vragen? Schroom niet om onze klantenservice te bellen of te mailen. We helpen je met liefde en nemen alle tijd om je vraag te beantwoorden of je probleem op te lossen. Ons servicecentrum scoort niet voor niets een 8,7!

Eerste EPD software leverancier met NEN en ISO certificering

Wij zijn als eerste EPD software leverancier gecertificeerd volgens de NEN-7510 én ISO-27001 norm. Hiermee laten we zien dat we voldoen aan de hoogste internationale wet- en regelgeving voor informatiebeveiliging. Gevoelige informatie (zoals jouw praktijk- en cliëntgegevens) is dus maximaal beveiligd in de EPD software van Intramed.

Ben je op zoek naar betrouwbare ECD software voor therapeuten en praktijkondersteuners? Maak dan kennis met Intramed en ervaar de complete online cliëntendossier software én de voordelen van een praktische agenda, declareren via VECOZO en een handige boekhoudtool. Volg een online demo voor meer inzicht in onze EPD softwarepakketten.

Volg een online demo op Intramed Expert