Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

Met passie en bevlogenheid
bouwen aan betere zorg

Bij Intramed ontwikkelen we niet alleen software. We bouwen vooral aan betere zorg.

Hoe we dat doen? Edmundo Holster en Gerard Boschman vertellen…

Gerard portret vierkant
Edmundo portret vierkant

Edmundo: “Onze oprichter Jan Speetjens is een echte doener. Een man van het type ‘niet lullen, maar poetsen’. Toen hij bij zijn fysiotherapeut zag hoeveel tijd zij kwijt was aan het maken van nota’s, ontwikkelde hij in een mum van tijd een programma voor haar. Dit werd zo’n succes, dat we hier dertig jaar later nog staan. En hoe! Inmiddels is Intramed uitgegroeid tot de ‘backbone’ van vele praktijken en dekt het de gehele bedrijfsvoering, van patiëntportaal tot en met declaratie. Onze bevlogenheid is nog net zo als die van Jan.”

Gerard: “Die bevlogenheid zie je terug in alles wat we doen. Dat begint natuurlijk met onze expertise op het gebied van software. Hiermee ondersteunen we paramedische zorgverleners zo goed mogelijk in hun dagelijkse werkzaamheden. Zo houden ze meer tijd over voor het verlenen van zorg, want dat is waar het om draait.”

Onze missie gaat verder dan het leveren van software
Edmundo: “Hier komt onze missie om de hoek kijken: bouwen aan betere zorg. Daar zetten we ons elke dag met passie voor in, zodat we een bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij. Dat gaat voor ons verder dan zorgverleners ondersteunen met software. We vinden het belangrijk om samen met klanten op te trekken en goede service te leveren aan hun cliënten. Dagelijkse gaan we op zoek naar nieuwe mogelijkheden en verleggen we onze grenzen. We verbreden onze kennis, breiden ons netwerk uit en dragen ons steentje bij waar we kunnen.”

Gerard: “We deinzen er niet voor terug om belangen van klanten te behartigen als we aan tafel zitten terwijl beleid wordt bepaald. Sterker nog: daar voelen we ons verantwoordelijk voor. Net als voor het starten van initiatieven en het bijdragen aan wetenschappelijk onderzoek. Dat is namelijk allemaal nodig om de kwaliteit van zorg te verbeteren. Daarom investeren we sterk in contacten met brancheorganisaties, verzekeringsmaatschappijen, hogescholen en universiteiten.”

Klanten kunnen op ons bouwen en vice versa
Edmundo: “Samenwerking op alle fronten is bij ons het uitgangspunt. Zo kunnen klanten op ons bouwen en vice versa. We zoeken de verbinding op in klankbordgroepen en testpanels. Deze meetings zijn niet alleen gezellig, maar ook goede momenten om samen tot betere software te komen. Zo weten we namelijk zeker dat onze software de juiste snaar raakt en dat we therapeuten optimaal ondersteunen. En om altijd op koers te blijven, hebben we al in onze jonge jaren een raad van commissarissen aangesteld. Is dat gebruikelijk voor een onderneming van onze grootte? Nee. Toch hebben we daar bewust voor gekozen, want de Raad van Commissarissen behartigt de belangen van onze aandeelhouders, ons personeel én onze klanten.”

Onze medewerkers zijn ons fundament
Gerard: “Over personeel gesproken: onze medewerkers zijn onze belangrijkste bouwsteen. Beter gezegd, ze zijn ons fundament. Elke dag staat er een groep van tachtig ontzettend betrokken medewerkers klaar voor onze klanten. Deze behulpzaamheid komt het meest tot leven in ons servicecenter. Hier worden klanten geholpen om onze software optimaal te kunnen gebruiken. Zo kunnen ze cliënten betrekken bij het zorgproces én hebben ze altijd en overal inzicht in de zaken die belangrijk zijn voor hun praktijk. We investeren graag in de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers. Als zij weten wat er speelt, kunnen ze klanten beter helpen. En het resultaat mag er zijn: klanten beoordelen ons servicecenter met een 8,7. Daar zijn we stiekem heel trots op.”

Bouw jij met ons mee aan betere zorg?

Wij beloven

Meer tijd voor zorg

Wij zorgen ervoor dat je geen overbodige tijd kwijt bent aan administratieve werkzaamheden

Groei door inzicht

Wij zorgen ervoor dat je altijd inzicht hebt in alle zaken die belangrijk zijn voor jouw praktijkvoering

Cliënten online betrekken

Wij zorgen ervoor dat je je cliënt digitaal kunt betrekken in het zorgproces, op de manier die hij wenst.

Werken bij

Door groei en doorstroming zijn er regelmatig vacatures bij Intramed of Convenient. Wil je bij ons komen werken? Bekijk onze vacatures!

vacatures