Mutaties doorgeven
Geef zelf je wijzigingen aan ons door met behulp van één van de onderstaande formulieren. Zo laat je ons eenvoudig weten of er een nieuwe therapeut, adreswijziging of een wijziging in de praktijkvoering (overname, samenvoeging of opsplitsing) moet worden doorgevoerd. Je kan hier gebruik van maken als je bevoegd bent om wijzigingen door te geven
Aanpassingen m.b.t. de facturatie
Geef hier wijzigingen door die met onze facturatie te maken hebben (kwartaalfactuur – automatische incasso – factuur digitaal).
Wijzigingen m.b.t. je praktijk
Geef hier wijzigingen door m.b.t. je praktijk (adreswijziging – samenvoegen praktijken – overname praktijk – splitsen van je praktijk)
Wijzigingen m.b.t. je praktijk
Opzeggen
Het opzeggen van de overeenkomst met Intramed, Intramed Plus of Intramed Online kan schriftelijk of per mail worden gedaan tot 1 oktober van het lopende jaar. De overeenkomst wordt ontbonden per 31 december van dat lopende jaar. Zie onze gebruiksvoorwaarden.
Stuur de opzegging naar administratie@intramed.nl of per post aan: Intramed BV; Postbus 175; 2740 AD Waddinxveen
Wijzigingen in je huidige pakket
Geef hier wijzigingen door m.b.t. je huidige pakket: (aantal zorgverleners, inlogaccounts). Wijzigingen in de online omgeving kosten eenmalig €35 per wijziging.
Wijzigingen algemeen
Uitbreiden van je pakket
Wil je ook naar Intramed Compleet? Dat kan! Geef het aan via het formulier achter de onderstaande link.
Uitbreiden van pakket
Veel gestelde vragen aan de administratie
Hier vind je veel antwoorden op vragen die vaak aan ons worden gesteld.
Er zijn vier hoofdgroepen:
“Aanpassingen in je huidige pakket”
“Facturatie”
“Contract”
“Veranderingen in je praktijk”