Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

04-01-21 Melding licentie gaat verlopen

Beste gebruiker,

In december is de factuur betreffende de servicekosten voor 2021 per post of e-mail verstuurd. Het betalingstermijn is inmiddels verstreken.
Afhankelijk van je contract betreft dit een jaar- of kwartaalfactuur. Als er een automatisch incasso is afgegeven is alles al voor je geregeld, en heb je een nieuw licentie ontvangen.

Indien de factuur nog niet is betaald krijgt je nu de melding in Intramed dat de licentie gaat verlopen. 1 februari verloopt de licentie, en kun je Intramed niet meer gebruiken.
Zodra de betaling van de factuur is verwerkt ontvang je van ons de nieuwe licentiegegevens voor 2021.

Mocht je de factuur nog niet hebben ontvangen, geef dit hier aan ons door, wij zorgen dat er een kopie factuur wordt gemaild.

Wil je de factuur digitaal ontvangen, of een automatisch incasso opstarten? Dat kun je allemaal op onze website regelen:  https://www.intramed.nl/facturatie-aanpassingen/.

Met vriendelijke groet,

Intramed