Customer Care Specialist

Met passie en bevlogenheid bouwen aan betere zorg. Dit is wat wij elke dag doen. Als Customer Care Specialist ben jij voor onze klanten trainer, probleemoplosser, opperkey-user en rechterhand. Ben jij de Customer Care Specialist die overzicht houdt wanneer problemen zich voordoen en heb je de drive om de zorg beter te maken?

 

Ontwerp zonder titel

“Zelf had ik niet verwacht dat het werk op het service Centrum zo uiteenlopend kon zijn. Doordat onze klanten een diversiteit aan beroepsgroepen zijn, is daardoor geen dag hetzelfde bij ons. In mijn nieuwe collega zoek ik iemand die, net zoals ik, enthousiast word om onze klanten te helpen met hun dagelijkse vragen en of problemen!
– Manouk, Customer Care Specialist

Dit is je uitdaging

Intramed kan veel, maar ziet natuurlijk niet wat een klant echt nodig heeft. Daar ben jij voor. Jij gaat:

  • Vragen en storingen afhandelen.
  • Proactief op onze klanten afstappen om hen te helpen nog voor ze het hoeven te vragen.
  • Aan de slag met verbetervoorstellen.
  • De oren en ogen zijn van onze organisatie richting de klant.

Je helpt ze dus eigenlijk met alles. Is er een nieuwe wetgeving dan help je in het proces, komt er een factuur verkeerd uit het systeem, dan los jij dat op. Je hoeft echt niet alles zelf te weten, maar je weet precies waar en hoe je de informatie kun achterhalen. Je werkt in een enthousiast team met 20 collega’s samen. Samen zijn jullie verantwoordelijk en ben je elkaars sparringpartner.

Voor onze klanten ben jij trainer, probleemoplosser, opperkey-user en rechterhand: jij staat klaar voor de klanten en helpt hen om te verbeteren. Met je team ben je de centrale spil van de organisatie. Dit betekent dat je contact onderhoudt met klanten en tegelijkertijd collega’s van andere afdelingen vertelt welke oplossingen er nodig zijn om de klant verder te helpen bij het gebruik van Intramed.

In de huidige tijden denken wij graag mee en zijn wij gestart met het hybride werken. Dit betekent dat jij ook vanuit huis kan werken. Wanneer het handig is, kan je zelfs bij onze klanten op bezoek gaan.

Ontwerp zonder titel-2

“Mijn doel? Dat klanten de telefoon opleggen met
méér antwoorden dan waar ze eigenlijk naar vroegen.
Daar krijg ik nou echt energie van!”
– Tymon, Customer Care Specialist

Werken op het Service Centrum

“Als Customer Care Specialist ben je eigenlijk de stem van de klant. Je hoort namelijk
welke problemen er spelen en waar mensen tegenaan lopen.
Dit kun je dan direct terugkoppelen aan de developers.” 

Profiel

Als Customer Care Specialist ben jij een onmisbaar deel van ons team, dat elke dag actief bezig is de zorg een beetje beter te maken. Wil jij dat cruciale puzzelstukje zijn? Dan helpt het als je:

  • Beschikt over MBO- of HBO- werk- en denkniveau.
  • Graag een stapje extra zet en anderen helpt waar je kunt. Je wacht niet af tot problemen zich voordoen, maar gaat actief opzoek naar oplossingen.
  • Communicatief sterk bent, zodat jij kunt opkomen voor de klant (en soms voor ons).
  • Een drive hebt om de zorg beter te maken.
  • Kennis hebt van financiële administratieve processen of de zorg, of er feeling mee hebt. Enige relevante werkervaring, zoals Functioneel Beheerder of binnen de klantenservice, is mooi meegenomen.

Dit krijg je er voor terug:

  • Een uitdagende functie binnen een heel tof team
  • Een vooruitstrevende organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief
  • Een zelfstandige verantwoordelijkheid voor je dagelijkse taken
  • Een salaris op basis van je kwaliteiten en ervaring met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een 13e maand
  • 28 vakantiedagen per jaar. Niks is belangrijker dan een goede balans tussen werk en privé
  • Volop opleidingsmogelijkheden
  • Elke dag een geweldige lunch
  • Je bent er misschien nog niet mee bezig, maar je krijgt een erg goede pensioenregeling

Solliciteer nu

Stuur je CV en motivatie naar Rati Sahti via: rsahti@convenient.nl

Intramed

Slimme software voor de paramedische zorg, waarmee we zorgverleners kunnen ontzorgen. Dat is waar we ons bij Intramed mee bezig houden. Al sinds 1992. Van intake tot behandeling en agendavoering, van facturatie tot declaratie: wij bieden een volledig EPD (Elektronisch Patiënten Dossier) voor fysiotherapeuten, logopedisten, psychologen en andere zorgverleners binnen de paramedische wereld. Onze software zorgt ervoor dat deze zorgverleners meer tijd over houden voor het verlenen van zorg, want dat is waar het écht om draait. Daarnaast krijgen zorgverleners door het gebruik van onze software inzichten en (stuur)cijfers en kunnen ze rekenen op meer betrokken en tevreden patiënten. Zo mooi kan het zijn.

Met meer dan 4.000 klanten, ruim 16.000 gebruikers en 85 bevlogen medewerkers bouwen we samen aan het succes van ons EPD en onze organisatie. En dat doen we goed. We zijn een maatschappelijk relevante organisatie, hebben een groot marktaandeel en onze klanten zijn blij met de producten en services die we bieden. We zoeken de samenwerking met onze klanten op om in co-creatie onze software en dienstverlening te verbeteren.

Dit doen wij samen, als één team. Jouw toekomstige collega’s vormen een hecht team. Daarnaast vindt jouw leidinggevende Chester Wolvekamp aandacht voor persoonlijke ontwikkeling belangrijk en ondersteunt hij je hierbij.

Werken bij Intramed is iets bijzonders. In welk team je ook werkt, je staat er nooit alleen voor. We faciliteren een werkomgeving waar écht aandacht is voor jouw persoonlijke ontwikkeling en groei. Waar jouw mening wordt gewaardeerd en waar we de verbinding met elkaar aangaan. We houden van gezelligheid. Zo lunchen we samen in ons bruin café, wordt er altijd wel iets georganiseerd waar je aan deel kunt nemen. Last but not least: onze fantastische jaarfeesten: ben jij er in juni bij?

Intramed is onderdeel van www.convenientTSSTopicus.com en CSI. Door constante groei zijn de ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden eindeloos.

Herken jij je in deze vacature en wil je reageren, stel je dan meteen voor aan Rati Sahti (HRM Adviseur). Wie weet werk jij na het doorlopen van de volgende vijf stappen bij ons mee aan betere zorg!

  1. Solliciteer via de knop.
  2. Eerste kennismaking – pas jij bij ons en wij bij jou?
  3. Elkaar (nog) beter leren kennen – bijvoorbeeld aan de hand van een vooraf ingevulde DISC analyse en het voorbereiden van een casus.
  4. Arbeidsvoorwaardengesprek – alles op een rij.
  5. Tekenen maar!

Heb je nog inhoudelijke vragen? Deze kun je stellen aan Chester.

Direct solliciteren? Stuur je cv en motivatie naar ons toe via rsahti@convenient.nl

 

 

Solliciteer nu