Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Advies aanvragen

MijnZorgApp: veelgestelde vragen

MijnZorgApp Start maakt vanaf 1 januari 2022 standaard onderdeel uit van Intramed Compleet. We doen er alles aan dat zo soepel en helder mogelijk voor je te regelen, maar kunnen ons ook voorstellen dat er nog vragen zijn. Hieronder vind je de meest voorkomende. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met ons Service Centrum via 0182 – 621 119 of helpdesk@intramed.nl.


In dit geval hoef je niets te doen. Je wordt automatisch op het juiste abonnement overgezet (gebaseerd op je verbruik in de laatste maanden). Je ontvangt uiterlijk in november meer informatie over deze switch.

Vanaf 1 januari wordt je huiswerkoefeningen.nl- of AfsprakenApp-account omgezet naar MijnZorgApp. Je hoeft niets te doen. MijnZorgApp kent straks vier abonnementen. Praktijken die tot nu toe alleen werken met huiswerkoefeningen.nl worden automatisch in MijnZorgApp Start gezet. Praktijken die nu al werken met AfsrpakenApp worden automatisch op het juiste abonnement overgezet, passend bij je verbruik van de laatste maanden. Je ontvangt uiterlijk in november meer informatie over deze switch, inclusief informatie over de verschillende abonnementen en mogelijke variabele kosten.

MijnZorgApp Start wordt toegevoegd aan Intramed Compleet. MijnZorgApp Start is één van de vier abonnementen die MijnZorgApp per 1 januari 2022 hanteert. Hier zit naar alle waarschijnlijkheid een vast tegoed in wat je kunt inzetten voor afspraakreminders en videobellen. De exacte samenstelling van de vier abonnementen is nog niet bekend. Die informatie volgt eind oktober 2021. Wanneer je als praktijk meer functionaliteiten wenst te gebruiken dan MijnZorgApp Start biedt, kun je ervoor kiezen om op te schalen naar één van de andere drie abonnementen. Daar hoort dan ook een hoger tarief bij.

Alle klanten kunnen MijnZorgApp nu al afnemen en gaan gebruiken. Je betaalt daarvoor tot 1 januari 2022 wel nog de geldende tarieven. Vanwege de veranderingen die op stapel staan, raden we klanten met Intramed Compleet aan nog even te wachten tot het einde van het jaar. Wil je toch eerder starten, dan vervallen alvast de aansluitkosten voor klanten met Intramed Compleet.

Met je MijnZorgApp-abonnement kun je gebruik maken van verschillende functionaliteiten. Binnen het gekozen abonnement bepaal je zelf welke functionaliteit je wel of niet gebruikt.

MijnZorgApp Start kan zonder problemen geactiveerd worden en in de praktijk worden uitgeprobeerd.

MijnZorgApp is nu al voor iedere beroepsgroep relevant. Functionaliteiten zoals afspraken maken, inzien, verzetten, reminders versturen, videobellen en vragenlijsten verzenden zijn voor iedere beroepsgroep relevant. De videodatabase bestaat nu nog hoofdzakelijk uit fysio- en oefentherapie oefeningen. Maar je kunt, ongeacht je beroepsgroep, zelf bestaande video’s toevoegen, video’s kopen of opnemen en toevoegen. Er wordt veel op deze manier gewerkt. Dit is voor iedere beroepsgroep relevant.

Alle Intramed Compleet klanten beschikken per 1 januari 2022 over MijnZorgApp. Je bepaalt als praktijk zelf of, hoe en wanneer je ermee werkt.

Als je niet werkt met Intramed Compleet, blijf je de reguliere vaste maandelijkse kosten voor deze tools betalen. Die kosten vervallen bij Intramed Compleet. Dus het kan zijn dat je met je huidige pakketkeuze en de aanvullende tools duurder uit bent dan met Intramed Compleet. Om jouw specifieke situatie te beoordelen, kun je het beste een adviesgesprek plannen bij je accountmanager.

Ja, als de zorgverlener een vragenlijst heeft gedeeld met de cliënt dan kan de cliënt deze in MijnZorgApp invullen.

Uiteraard word je hierbij geholpen. Er zijn verschillende hulpbronnen en kanalen beschikbaar zoals handleidingen, video tutorials, webinars en e-learnings. Kom je er niet uit, dan hebben we supportmedewerkers klaar zitten via chat, video- of gewoon de telefoon.