Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Veelgestelde vragen

Om je een klein beetje op weg te helpen, vind je hier enkele van de meest gestelde vragen, inclusief het antwoord.

Filter de veelgestelde vragen

Zoek door veelgestelde vragen

Intramed OnLine

  • Ik zie geen icoontjes in mijn Remote Desktop App.

    Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben afhankelijk van het type Intramed OnLine account dat je hebt. Als je een dynamisch account hebt, kan het zijn dat de VPN (OpenVPN of Tunnelblick) niet aan staat.

    Lees meer
  • Hoe kan ik een extra account installeren voor de VPN-verbinding.

    Hieronder vind je per type device (pc, telefoon) welke stappen je kunt volgen:

    Lees meer
  • Mijn VPN software (Sophos, Tunnelblick, OpenVPN) kan geen verbinding maken.

    Het kunnen maken van een VPN-verbinding kan verschillende oorzaken hebben. Hieronder kun je deze vinden en hoe je deze kunt oplossen.

    Lees meer
  • Ik heb een nieuwe computer. Hoe installeer ik Intramed OnLine daar op?

    De installatiehandleidingen voor Intramed OnLine kun je hier vinden:

    Lees meer
  • Hoe installeer ik het VPN programma van Intramed OnLine?

    De installatiestappen van het VPN programma van Intramed OnLine zijn afhankelijk van het type apparaat dat je gebruikt. Voor elk type is een handleiding beschikbaar.

    Lees meer
  • Ik krijg de melding dat de pagina niet gevonden kan worden, maar mijn internet werkt gewoon.

    Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben afhankelijk van het type Intramed OnLine account dat je hebt. Als je een dynamisch account hebt, kan het zijn dat de VPN (programma genaamd Sophos) niet aan staat.

    Lees meer
Kom naar één van onze gebruikersbijeenkomsten

Kom naar één van onze gebruikersbijeenkomst en krijg een gratis demo van de nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden binnen Intramed.

Meer informatie over de gebruikersbijeenkomsten