Gespot langs lijn!

Heb je je ooit afgevraagd hoe je kunt meten of jouw reclamebord langs het sportveld echt een succes is? Een van onze Intramed Insight gebruikers ontdekte de sleutel tot succes met behulp van het Instroom dashboard!

In Intramed kun je nu niet alleen registreren hoe een patiënt jouw praktijk heeft gevonden, maar ook waarom. Deze resultaten worden prachtig gevisualiseerd in het Instroom dashboard van Intramed Insight. Zo kun je nu niet alleen monitoren of je marketing uitingen effect hebben, maar begrijp je ook waar je inspanningen het meest vruchtbaar zijn. Wordt je website goed bezocht? Heeft die mooie, dure folder het gewenste effect? En belangrijker nog, wat zeggen patiënten over jouw praktijk?

Dit inzicht is van onschatbare waarde bij het bepalen van de meest effectieve marketingstrategieën. Met deze kennis kun je slimmer investeren in die kanalen die daadwerkelijk resultaat opleveren en je praktijk laten groeien.

Meer inzicht in jouw patiëntstromen

Maar het Instroom dashboard biedt nog meer! Naast het meten van de effectiviteit van je marketinginspanningen, kun je ook zien hoeveel patiënten jouw praktijk rechtstreeks hebben gevonden en welke doorverwezen zijn (door wie), hoe jouw relatie is met doorverwijzers en waar jouw patiënten geografisch vandaan komen. Al deze informatie is ook nog eens inzichtelijk per diagnosegroep en per behandelaar. Zo kun je snel inspelen op grotere veranderingen in de instroom van patiënten!

Waarom is het nu eigenlijk zo belangrijk om te weten waar jouw patiënten je vinden?

  1. Verbetering van (online) aanwezigheid: Als je weet waar je patiënten jouw praktijk het meeste vinden, weet je precies waar je aanwezig moet zijn, en waar je juist niet zo veel aan hebt. Zo zorg jij ervoor dat jouw praktijk nóg beter ontdekt kan worden!
  2. Verbeteren van patiëntrelaties: Begrijp jij hoe jouw patiënten hun therapeuten ontdekken? Dan ben je ook een stapje dichter bij het begrijpen van hun voorkeuren en besluitvormingsproces. Daardoor kun jij beter inspelen op de behoefte van je klanten en zorg je voor een meer gepersonaliseerde en positieve patiëntervaring!
  3. Beheer van doorverwijzingen: Inzicht in de bron van patiëntdoorverwijzingen stelt jou in staat om relaties met verwijzende zorgverleners te versterken. Zo creëer je een sterker professioneel netwerk en mogelijk een toename van doorverwijzingen!

Door te begrijpen waar patiënten therapeuten vinden, neem jij betere zakelijke beslissingen, optimaliseer je marketinginspanningen én bied jij meer waarde aan je patiënten. Zo draagt het Instroom dashboard bij aan het succes van jouw praktijk!