Gespot langs lijn!

Hoe weet je dat jouw reclamebord langs het sportveld in de buurt een succes is? Eén van onze Intramed Insight gebruikers kwam erachter met het Instroom dashboard!

In Intramed is het mogelijk om te registreren hoe een patiënt jouw praktijk gevonden heeft. De resultaten hiervan worden mooi visueel weergegeven in het Instroom dashboard van Intramed Insight. Op die manier kun je monitoren of marketing uiting effect heeft. Wordt je website bekeken? Heeft die mooie dure folder wel effect? Spreken patiënten positief over je? Met dit inzicht kun je beter bepalen in welke marketing uitingen je het beste kunt investeren.

Maar het Instroom dashboard heeft nog meer te bieden! Zo kun je ook zien hoeveel van je patiënten direct jouw praktijk hebben gevonden en welke er (door wie) zijn doorverwezen, hoe jouw relatie met de doorverwijzers is en waar je patiënten geografisch vandaan komen. Dit alles is ook nog inzichtelijk per diagnosegroep en per behandelaar. Zo kun je snel inspringen op grotere veranderingen in je instroom van patiënten!

Maak je al gebruik van Insight, dan hebben we HIER een korte handleiding over hoe je kunt registreren waar je patiënten vandaan komen. Gebruik je Intramed Insight nog niet? HIER vind je meer info en het aanvraagformulier.