Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Feedback op de proactieve helpfunctie?

6 augustus 2018 – De software van Intramed wordt ondersteund door een proactieve helpfunctie. Daarin vind je uitleg over de mogelijkheden in het programma en gedetailleerde instructies over het gebruik. Door op “F1” te drukken, roep je de helpfunctie op. Je ziet dan direct de informatie over het actieve scherm. Als in de helpfunctie de knop “Automatisch” aan staat, zal de help zich ook automatisch aanpassen aan het scherm dat je opent in de software.

Wij proberen de help zoveel mogelijk aan te laten sluiten bij jou als gebruiker. Als je opmerkingen hebt over de instructie (is iets onduidelijk, mis je iets, etc.), dan kun je die feedback direct doorgeven aan onze tekstschrijvers.

  1. Klik op menu [Help], [Help] of druk op “F1”.
  2. Klik op ; bovenin het help-scherm.
  3. Vul de e-mail aan met je feedback en verzend deze.

Meer informatie

Wil je weten hoe je de proactieve help kunt instellen en gebruiken? Klik hier om het filmpje over de proactieve helpfunctie te bekijken.