Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

Intramed_deskundig_menu

Uitstekende service

Alles draait om u. Daarom krijgt u van ons de beste kwaliteit met de beste service. Gescoord met een 9. Omdat we willen luisteren. We zijn u altijd van dienst, ook ’s avonds. Vriendelijk en effectief. Zodat u altijd verder kunt.

 

Gratis proberen

Telefonische ondersteuning voor jouw praktijk

15-05-2019 – Een fysiotherapeut krijgt gemiddeld acht telefoontjes per dag. Zo’n telefoontje duurt al snel drie tot vier minuten. Maandelijks ben je dus uren kwijt aan het maken of verzetten van afspraken. Dit geeft een zware belasting voor telefonistes of voor de fysiotherapeut zelf, die de behandeling hier zelfs soms voor moet onderbreken. En dat kan anders!

De afgelopen maanden is er door ons hard gewerkt aan een hele gave nieuwe dienst voor de praktijk; een telefonische digitale ondersteuning die jou en je patiënt kan helpen bij het maken en verzetten van afspraken. Dit doen wij samen met Assist You.

Door gebruik te maken van een slimme technologie (op basis van kunstmatige intelligentie), een flinke dosis klantvriendelijkheid en een koppeling met de agenda in Intramed kunnen je patiënten nu 24/7 telefonisch terecht, zonder tussenkomst van een telefoniste. Een fijne dienst voor klanten en tijdbesparend voor jouw praktijk.

Deze zomer gaan we van start met een pilot, waarin in eerste instantie de drie meest voorkomende telefonische vragen worden getoetst; ‘Wanneer is mijn volgende afspraak ook alweer?’ en ‘Kan ik mijn afspraak verzetten?’ en ‘Kan ik (in een lopend traject) een nieuwe afspraak maken? Wanneer dit goed werkt gaan we verder met de mogelijkheid om ook als nieuwe patiënt nieuwe afspraken te kunnen maken. Na het finetunen wordt deze dienst voor al onze klanten beschikbaar.

We houden je op de hoogte! Heb je nu al interesse en wil je als eerste geïnformeerd worden? Laat dan je gegevens achter.

Interesseformulier Assist You

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.